UA-49499200-1
Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020

Σοβαρές ελλείψεις προσωπικού στη ΔΟΥ Θήβας επισημαίνει με επιστολή του ο Δήμαρχος Θηβαίων

22.11.2014_Σοβαρές ελλείψεις προσωπικού στη ΔΟΥ Θήβας επισημαίνει με επιστολή του ο Δήμαρχος ΘηβαίωνΟ Δήμαρχος Θηβαίων κ. Σπύρος Νικολάου απέστειλε, στις 19 Νοεμβρίου 2014, επιστολή στον Υπουργό Οικονομικών κ. Γκίκα Χαρδούβελη, με κοινοποίηση στον Υφυπουργό Οικονομικών κ. Γ. Μαυραγάνη και τη Γ.Γ.Δ. Εσόδων κ. Σαβαϊδου Αικ., προκειμένου να τον ενημερώσει για τα σημαντικά προβλήματα λειτουργίας που αντιμετωπίζει η Δ.Ο.Υ. Θήβας, ζητώντας την άμεση στελέχωσή της.

Συγκεκριμένα, ο κ. Δήμαρχος στην επιστολή του αναφέρει :

“Κύριε Υπουργέ

Με την παρούσα επιστολή επιθυμούμε να σας θέσουμε υπ΄όψιν τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΔΟΥ  Θήβας, με αποτέλεσμα να λειτουργεί πλημμελώς παρά τις φιλότιμες υπερποσπάθειες που καταβάλουν οι απομείναντες υπάλληλοι της υπηρεσίας.

Συγκεκριμένα από 1-7-2013 που καταργήθηκε το Τμήμα Ελέγχου και Δικαστικού της ΔΟΥ  Θήβας απέμειναν στην υπηρεσία 21 εργαζόμενοι. Έκτοτε έχουν ήδη αποχωρήσει έξι (6) εργαζόμενοι με συνταξιοδοτήσεις και μεταθέσεις μεταξύ των οποίων και ο Τεχνικός Διαχειριστής με αρμοδιότητα την υποστήριξη του δικτύου και του τεχνικού εξοπλισμού χωρίς να αντικατασταθεί από σχετικά επιμορφωμένο υπάλληλο. Επίσης έως τέλος Νοεμβρίου συνταξιοδοτούνται επί πλέον δύο (2) εργαζόμενοι καθώς επίσης η Διευθύντρια της ΔΟΥ  και η Προϊσταμένη Εσόδων, με αποτέλεσμα να απομείνουν στην υπηρεσία μόλις έντεκα (11), υπάλληλοι. Σημειωτέον ότι λόγω της απόγνωσης που έχουν περιέλθει οι εργαζόμενοι από τις δυσμενείς συνθήκες εργασίας, είναι πολύ πιθανόν ακόμη πέντε (5) υπάλληλοι που έχουν θεμελιώσει δικαίωμα να υποβάλλουν άμεσα αίτηση συνταξιοδότησης.

Τα ανωτέρω σχετικά προβλήματα της ΔΟΥ Θήβας έχουν τονισθεί και επισημανθεί μέσω επερωτήσεων των Βουλευτών Βοιωτίας κ.κ. Μπασιάκου Ευάγγελου και Σταθά Ιωάννη προς τον αρμόδιο Υπουργό καθώς επίσης και με σχετικά υπηρεσιακά έγγραφα της Διευθύντριας ΔΟΥ προς την Γ.Γ.Δ.Ε.

Παρά ταύτα και αντί να γίνουν ενέργειες με κατεύθυνση την ενίσχυση του προσωπικού αντιθέτως διαπιστώνουμε τα εξής:

α. Με απόφαση του αρμόδιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου της 11-11-2014 τοποθετήθηκαν 208 νεοδιόριστοι υπάλληλοι σε υπηρεσίες της Γ.Γ.Δ.Ε. εκ των οποίων ΟΥΔΕΙΣ στη Βοιωτία και ιδιαίτερα στη Θήβα.

β. Με  την ΔΔΑΔ Β΄/148126/-7-11-14 απόφαση της Γ.Γ.Δ.Ε. οι αποσπασμένοι υπάλληλοι από την ΔΟΥ Θήβας στις ΔΟΥ Λιβαδειάς και Χαλκίδας όχι μόνο δεν επανήλθαν στη Θήβα όπως είχε ζητήσει με σχετικά έγγραφα η Δ/ντρια της ΔΟΥ Θήβας αλλά αντιθέτως οι υπάλληλοι αυτοί κατέλαβαν οργανικές θέσεις στις ΔΟΥ Λιβαδειάς και Χαλκίδας που ήταν αποσπασμένοι που σημαίνει ότι οι ελπίδες περί επιστροφής τους έπεσαν οριστικά στο κενό.

γ. Mε απόφαση της Γ.Γ.Δ.Ε. (ΦΕΚ 3017 τ΄β/7-11-14) με την οποία κατανεμήθηκαν οι οργανικές θέσεις του υπηρετούντος προσωπικού, για την ΔΟΥ Θήβας προβλέπονται 25 οργανικές θέσεις που σημαίνει ότι από το τέλος του έτους θα υπάρχουν τουλάχιστον 15 κενές οργανικές θέσεις.

Επιπροσθέτως σας παραθέτουμε τα παρακάτω  στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν την δυναμικότητα και τον  τεράστιο όγκο εργασιών της ΔΟΥ Θήβας:

α. Κατετάγει 4η πανελλαδικά στα έσοδα 7μήνου 2014. (1/1-31/7/14)

β. Από 1/1 – 31/10/2014 έχουν υποβληθεί και πρωτοκολληθεί 10.062 αιτήσεις φορολογουμένων ήτοι περίπου 1.000 ανά μήνα χωρίς σ΄αυτές να περιλαμβάνονται οι δηλώσεις φορολογιών ενώ έχουν διεκπεραιωθεί 3.661 εισερχόμενα έγγραφα. (έλεγχος ηλεκτρονικά υποβληθεισών  δηλώσεων  ΦΕ – ΕΝΦΙΑ – ΦΠΑ/ διενέργεια εκκαθάρισης επιστροφών φόρων – βεβαιώσεις φόρων / προστίμων, υπερεισπράξεις από Τράπεζες, φορολογικές ενημερότητες κλπ).

γ. Η αρμοδιότητα της υπηρεσίας καλύπτει σε έκταση το 60% του Ν. Βοιωτίας  με 56 πόλεις και χωριά, με πληθυσμό περίπου 70.000 κατοίκους των Δήμων Θηβαίων, Τανάγρας και τμημάτων των Δήμων Αλιάρτου, Ορχομενού και Μάνδρας (Δ.Ε. Ερυθρών) όπου δραστηριοποιούνται παρά πολλές Βιομηχανικές και Αγροτικές επιχειρήσεις με πολύ μεγάλο όγκο υποθέσεων.

Τελειώνοντας,  επιτρέψτε μας να  τονίσουμε την επιτακτική ανάγκη άμεσης στελέχωσης της ΔΟ Υ  Θήβας,  κατ΄ελάχιστον με δέκα (10) έμπειρους υπαλλήλους, ώστε αφ΄ενός να  υπάρξει  η  ομαλή συνέχιση της λειτουργίας της πετυχαίνοντας τους στόχους της στα δημόσια έσοδα και αφ΄ετέρου να μετριασθούν  οι δικαιολογημένες διαμαρτυρίες των φορολογούμενων και των φορέων  της περιοχής μας. Προς τούτο επιθυμούμε το συντομότερο δυνατό συνάντηση μαζί σας ή με τον  αρμόδιο Υφυπουργό ή την Γ.Γ.Δ.Ε. ώστε δια ζώσης  να σας ενημερώσουμε για το θέμα”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*