UA-49499200-1
Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020

Διώξτε τις αρνητικές σκέψεις με απλά βήματα

1.7.2015_Αρνητική σκέψη

Λίγο η επικαιρότητα, λίγο η αβεβαιότητα των ημερών, οι αρνητικές σκέψεις μας έχουν κατακλύσει. Πώς θα τις αντιμετωπίσουμε;

Οι μέρες που διανύουμε δεν είναι εύκολες για κανέναν. Αρνητικές σκέψεις μας έχουν κατακλύσει και η ζωή φαίνεται να έχει «παγώσει» γύρω μας. Ενώ άλλες εποχές τέτοιο καιρό θα σχεδιάζαμε τις καλοκαιρινές μας άδειες, σερφάροντας στο διαδίκτυο στο κυκλαδίτικο νησί που θα μας φιλοξενούσε, τώρα αναζητούμε ειδήσεις σχετικές με την χρεοκοπία, τα capital control και το ημερήσιο ποσό ανάληψης από τις τράπεζες.

Υπάρχουν ωστόσο τρόποι, για να απασχολήσουμε το μυαλό μας με κάτι άλλο πέρα από τις αρνητικές σκέψεις; Ιδού, μερικά χρήσιμα τρικ.

– Βγείτε με φίλους

Όταν νιώθουμε πεσμένοι και κακόκεφοι, θα πρέπει να βρισκόμαστε με κόσμο, αναφέρουν οι ειδικοί και μάλλον έχουν δίκιο. Ξεχάστε για λίγο τα δυσάρεστα και συναντηθείτε με καλούς φίλους. Η συζήτηση και το όμορφο κλίμα, πάντα βοηθούν την κακή ψυχολογία.

– Κλείστε την τηλεόραση

Τα δελτία ειδήσεων αναμεταδίδουν το ένα δυσάρεστο νέο πίσω από το άλλο. Δεν σας προτείνουμε βέβαια να μην ενημερώνεστε, αλλά καλό θα είναι να επιλέγετε άλλα μέσα, όπως π.χ. το διαδίκτυο για την ενημέρωσή σας, όπου οι ειδήσεις αναμεταδίδονται πιο ψύχραιμα και χωρίς εντυπωσιασμούς.

– Μην κυριεύεστε από πανικό

Αφήστε τις Σειρήνες του πανικού και της κινδυνολογίας να κάνουν τη δουλειά τους και κάντε και εσείς τη δική σας. Μην αλλάζετε το πρόγραμμά σας και μην βγαίνετε από τη ρουτίνα σας. Η κινδυνολογία πετυχαίνει όταν όλοι μας πέφτουμε στα δίχτυα της.

– Κάντε κάτι που να σας ευχαριστεί

Ασχοληθείτε με τα φυτά σας, κάντε όμορφους περιπάτους, ακούστε μουσική ή ασκηθείτε. Κάντε γενικά πράγματα που σας αρέσουν και μην παρασύρεστε από τα σενάρια καταστροφολογίας.

Πηγή: clickatlife.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*