UA-49499200-1

Το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του παρουσίασε ο Δήμος Μονεμβασίας

5.2.2016_Το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του παρουσίασε ο Δήμος Μονεμβασίας

Η αύξηση της επισκεψιμότητας, η επιμήκυνση της παραμονής και η άμβλυνση της εποχικότητας, είναι η στόχοι του τριετούς προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Μονεμβασίας για την περίοδο 2016-2019, που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση το Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2016, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Τοπικής Κοινότητας Παπαδιανίκων. Το πρόγραμμα, το οποίο εκπονήθηκε από την Τουριστική Επιτροπή, αποτελεί συνέχεια των προσπαθειών του Δήμου Μονεμβασίας, να βελτιώσει τις τουριστικές επιδόσεις της περιοχής και να ενισχύσει την τοπική οικονομία.

5.2.2016_Το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του παρουσίασε ο Δήμος Μονεμβασίας_1

Την παρουσίαση της μελέτης και τον απολογισμό των μέχρι σήμερα δράσεων για την τουριστική προβολή του Δήμου, έκανε η πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, αντιδήμαρχος ΔΕ Μονεμβασίας κα Κατερίνα Τσαφατίνου, ενώ την εισήγηση ο εξωτερικός σύμβουλος του Δήμου ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Σύμβουλος Τουριστικού Μάρκετινγκ, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών.

5.2.2016_Το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του παρουσίασε ο Δήμος Μονεμβασίας_2

Στη σύντομη αναφορά του ο Δήμαρχος Μονεμβασίας κ. Ηρακλής Τριχείλης επισήμανε την πολύ καλή δουλειά της Τουριστικής Επιτροπής ολ’ αυτά τα χρόνια, ενώ τόνισε την αναγκαιότητα συνεχούς παρακολούθησης των δεδομένων της αγοράς, με σκοπό όπως τόνισε «να προπορευθούμε της εποχής μας και να είμαστε από τους πρώτους Δήμους που θα το εφαρμόσει, για να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα».

Τέλος επισήμανε για ακόμα μια φορά την αναγαιότητα να καλλιεργηθεί στη συνείδηση του κόσμου ότι ο Δήμος Μονεμβασίας είναι ένας ενιαίος προορισμός, με πολλά, ποικίλα και ενδιαφέροντα θέματα για τον επισκέπτη, ενώ εξέφρασε την πεποίθησή του για προσέλευση ικανού αριθμού επισκεπτών την ερχόμενη τουριστική περίοδο.

5.2.2016_Το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του παρουσίασε ο Δήμος Μονεμβασίας_3

Η Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας κα Αδαμαντία Τζανετέα στο χαιρετισμό της επαίνεσε το Δήμο Μονεμβασίας για την προσπάθεια που καταβάλει στη προώθηση και προβολή του τουριστικού προϊόντος. Τόνισε το συνεχή αγώνα της Περιφέρειας στο να καθιερωθεί η Πελοπόννησος ως αξιόλογος τουριστικός προορισμός, επισημαίνοντας παράλληλα ότι η προσπάθεια ολ’ αυτά τα χρόνια βελτίωσης των υποδομών, συμβάλλει προς αυτή την κατεύθυνση. Τέλος κάλεσε όλους τους ενδιφερομένους σε μια κοινή προσπάθεια, προκειμένου όπως είπε «να έχουμε με αυτό τον τρόπο το βέλτιστο αποτέλεσμα».

5.2.2016_Το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του παρουσίασε ο Δήμος Μονεμβασίας_4

Ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου κ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος τόνισε ότι η προσπάθεια του Δήμου είναι πολύ σημαντική, οδηγεί σε σίγουρα αποτελέσματα και συμβάλλει στην κατεύθυνση σωστής οργάνωσης και προώθησης του τουριστικού προϊόντος. Τέλος επισήμανε ότι ο  Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου είναι έτοιμος να στηρίξει και να ενισχύσει τέτοιες δράσεις που αναβαθμίζουν και προάγουν τον τουρισμό.

5.2.2016_Το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του παρουσίασε ο Δήμος Μονεμβασίας_5 5.2.2016_Το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του παρουσίασε ο Δήμος Μονεμβασίας_6

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν ο Δήμαρχος Μονεμβασίας κ. Ηρακλής Τριχείλης, η Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας κα Αδαμαντία Τζανετέα, η Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής Αντιδήμαρχος κα Κατερίνα Τσαφατίνου, ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Μαυρομιχάλης, ο Αντιδήμαρχος κ. Ιωάννης Σουρλάς, ο εντ. Δημοτικός Σύμβουλος κ. Γιώργος Βουνελάκης, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου κ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας κ. Δημήτριος Πολλάλης, εκπρόσωποι φορέων, συλλόγων και επαγγελματίες του κλάδου.

5.2.2016_Το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του παρουσίασε ο Δήμος Μονεμβασίας_7

Στο πλαίσιο των  δράσεων της Επιτροπής Τουρισμού, την Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016, διοργανώθηκε μια σειρά  δωρεάν εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τους επαγγελματίες τουρισμού, με θέματα «Τουριστικό Marketing» και «Ποιότητα των Παρεχόμενων Υπηρεσιών».

Ο επίκουρος καθηγητής Τουριστικού Μarketing κ. Κούτουλας παρουσίασε και ανέλυσε τις σύγχρονες αντιλήψεις γύρω από την ποιότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων διεθνώς, τα συχνά λάθη και τις συνηθισμένες αδυναμίες των ξενοδοχείων και καταλυμάτων και τους τρόπους αντιμετώπισης τους, τις συνήθεις αστοχίες κατά την ανακαίνιση ξενοδοχείων και τους  τρόπους αποφυγής τους. Προτάθηκαν επίσης οι πρακτικές συμβουλές για τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών καθώς και η αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας των ξενοδοχείων. Αναλύθηκε εκτενώς ο σχεδιασμό marketing για μια τουριστική επιχείρηση, δημόσιες σχέσεις και ενέργειες δημοσιότητας, ζητήματα διαδικτυακής προβολής και παραγωγή content. Εξαιρετικά ενδιαφέροντα και εξίσου επιμορφωτικά χαρακτήρισαν τα εκπαιδευτικά σεμινάρια οι  επιχειρηματίες  και οι εργαζόμενοι του Τουριστικού Κλάδου που τα παρακολούθησαν.

ΦΩΤΟ: photoreporter.gr

 

Check Also

Τα βιβλιοπωλεία Μονεμβασίας ένωσαν τις δυνάμεις τους στην Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου

Με μια ιδιαίτερη εκδήλωση, τα βιβλιοπωλεία της Μονεμβασίας, «ΧΑΡΤΙ ΜΟΛΥΒΙ» της Κατερίνας Κλινάκη, «4BOOKS&TOYS» του …

G-EZ117CQG76