UA-49499200-1

Η Sony «ανέστησε» τον, προικισμένο με τεχνητή νοημοσύνη, ρομποτικό της σκύλο, AIBO

Η Sony ανακοίνωσε την Τετάρτη πως έφερε πίσω τον ρομποτικό της σκύλο, ΑΙΒΟ, πάνω από μια δεκαετία μετά τη δημιουργία του- καθώς η εταιρεία επιδιώκει να επαναφέρει στα ύψη του παρελθόντος το παλαιό της γόητρο όσον αφορά στον τομέα της καινοτομίας.

Ο ΑΙΒΟ παρουσιάζεται ως ένα «κατοικίδιο» που συμπεριφέρεται σαν πραγματικός σκύλος, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη για να μαθαίνει/ εκπαιδεύεται και να αλληλεπιδρά με τον ιδιοκτήτη του και το περιβάλλον του. Σύμφωνα με το Reuters, η αναβαθμισμένη του έκδοση είανι εξοπλισμένη με νέες τεχνολογίες αισθητήρων και κίνησης, καθώς και πιο εξελιγμένη, υποστηριζόμενη από cloud computing, τεχνητή νοημοσύνη, για την καλύτερη εξέλιξη του «χαρακτήρα» του. Οι πωλήσεις του αρχίζουν τον Ιανουάριο στην Ιαπωνία, με την τιμή να ξεκινά από τα 198.000 γιεν (1.739 δολάρια).

Η Sony είχε πρωτοπορήσει στον τομέα των ψυχαγωγικών ρομπότ με τον ΑΙΒΟ το 1999, πουλώντας 150.000 κομμάτια στην Ιαπωνία, πριν παύσει την παραγωγή του επτά χρόνια μετά- εν μέσω της σκληρής αντιπαράθεσής της στον τομέα των καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών με αναδυόμενες ασιατικές εταιρείες. «Ήταν μια δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε το project το 2006, αλλά συνεχίσαμε την ανάπτυξη στην τεχνητή νοημοσύνη και τη ρομποτική» είπε ο διευθύνων σύμβουλος, Καζούο Χιράι, σε συνέντευξη Τύπου.

«Ζήτησα από τους μηχανικούς μας πριν από ενάμιση χρόνο να αναπτύξουν έναν νέο ΑΙΒΟ, επειδή πιστεύω πραγματικά πως ρομπότ ικανά να δημιουργούν σχέσεις αγάπης με ανθρώπους θα βοηθήσουν στην υλοποίηση της αποστολής της Sony (να εμπνέει» πρόσθεσε.

Ο αναγεννημένος ΑΙΒΟ διαθέτει νέα τεχνολογία ενεργοποιητών, που του επιτρέπουν να κινείται πιο ομαλά και φυσικά, σαν πραγματικός σκύλος: Το ρομπότ μπορεί να τρέχει προς τον ιδιοκτήτη του, να αντιλαμβάνεται χαμόγελα και επαίνους και να καταλαβαίνει ποιες πράξεις του ευχαριστούν τον ιδιοκτήτη του. Τα μάτια του είναι φτιαγμένα από οθόνες OLED, οπότε είναι ικανό για ένα μεγάλο εύρος εκφράσεων.

Η Sony επιδιώκει να πουλήσει τουλάχιστον τόσα νέα ΑΙΒΟ όσα είχε πουλήσει τότε, χωρίς να παρέχει χρονικό πλαίσιο. Επίσης, ανέφερε πως εξετάζει το ενδεχόμενο πωλήσεων στο εξωτερικό. Γενικότερα, η εταιρεία αντιμετωπίζει τον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης ως έναν τομέα ο οποίος υπόσχεται μελλοντική ανάπτυξη, ελπίζοντας να φτάσει στο επίπεδο εταιρειών που ήδη δραστηριοποιούνται εκεί, όπως το Facebook, η Apple και η Google.

 

Πηγή: naftemporiki.gr

 

Check Also

Στα Χανιά το διεθνές συνέδριο Οικολογικής Μηχανικής από 1-5/10

Το συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Οικολογικής Μηχανικής (International Ecological Engineering Society – IEES) θα λάβει χώρα στην …

G-EZ117CQG76